6 клас

Урок 25 (13 березня). Квітковий натюрморт. Композиція квіткового натюрморту. Передача  плановості зображення квітів. Творчість Вінсента ван Гога.

Перегляньте відео та запам'ятайте основні терміни.
Практичне заняття
Намалюйте будь-який квітковий натюрмотр (акварель) із відео на вибір, поставивши відео на паузу. Виконану роботу сфототографуйте та відправте  на Viber (096-62-39-707) або електронну пошту - oksana88lotockaya@gmail.com

Поради
   Окреслити обриси натюрморту, розмістіть букет так, щоб він став центром композиції. Створіть колорит, який зможе передати ліричний настрій. Зверніть увагу на дотримання рівноваги кольорових плям. Щоб передати розташування квітів у просторі, поєднайте різні техніки акварелі. "По- мокрому" пропишіть дальній план, де тло і квіти виглядають нечітко. Зображення на передньому плані деталізуйте, коли папір висохне.
    Щоб виділити  на передньому плані пелюстки квітів. листочки та стебла, можна додати в акварель трохи гуаші: білої чи жовтої для висвітлення, а синьої або коричневої - для затемнення.
   
   
Урок 26 (20 березня). Історичний жанр. Характерні особливості історичного жанру. Техніка "гризайль", "монохромний живопис", "тон". Творчість Т.Г.Шевченка, Дієго Веласкеса.


Перегляньте відео та запам'ятайте найголовніше.


Практичне заняття
Створити композицію на історичну тему.


Урок 27 (03 квітня). Міфологічний жанр. Історія та шедеври міфологічного жанру.

Перегляньте відео та запам'ятайте найголовніше.

Практичне завдання
Створити ілюстрацію на міфологічний античний сюжет (техніки та матеріали на вибір учня).


Урок 28 (10 квітня). Міфи рідного краю. Головні божества давніх слов'ян.


Перегляньте відео та запам'ятайте основні терміни.



Практичне завдання
Створити скульптурний образ міфологічного персонажу українських легенд та міфів (матетеріал на вибір учнів - солоне тісто, глина, пластилін тощо).

Виконану роботу сфототографуйте та відправте  на Viber (096-62-39-707) або електронну пошту - oksana88lotockaya@gmail.com


Урок 29 (17 квітня). Релігійний жанр у культових спорудах. Сюжети релігійного жанру. Творчість Пітера Брейгеля Старшого.

 Перегляньте відео та запам'ятайте основні терміни.

Практичне завдання
Створення композиції на теми (1 на вибір) - "Створення світу", "Райський сад", "Великоднє диво".

Виконану роботу сфототографуйте та відправте  на Viber (096-62-39-707) або електронну пошту - oksana88lotockaya@gmail.com

Урок 30 (24 квітня). Фреска і вітраж. Монументальний 
живопис храмів.


Перегляньте відео та запам'ятайте основні терміни.



Опрацювати матеріал підручника - с.147-151.

Практичне заняття
Створення вітражу на релігійний сюжет (матеріал на вибір учнів - олівці. акварель, чорний фломастер).


Урок 31 (08 травня). Батальний жанр. Сюжети та особливості композиції батального жанру.

Перегляньте відео та запам'ятайте основні терміни.




Опрацювати матеріал підручника - с.161-163. Запам'ятайте основні терміни.

Практичне заняття
Створення композиції в батальному жанрі на сюжети історичних подій
(графічні матеріали на вибір учнів).

Урок 32 (15 травня). Битва на морі. Творчість Івана Айвазовського.



Перегляньте відео та запам'ятайте основні терміни.



Практичне заняття
Створення композиції "Битва на морі"(графічні матеріали - акварель).

Урок 33 (22 травня). Жанри об'єднуються.

Практичне заняття
Створення композиції  у якій присутні ознаки різних жанрів (художні матеріали і техніки на вибір учня).

Урок 34-35 (29 травня). Моя країна - Україна. Композиція панно.
Перевірте свої досягнення.

Практичне заняття
Створення декоративного панно "Моя країна - Україна" (художні матеріали і техніки на вибір учня).

Виконану роботу сфототографуйте та відправте  на Viber (096-62-39-707) або електронну пошту - oksana88lotockaya@gmail.com 



Комментариев нет:

Отправить комментарий