Урок 26-27 (16 березня). Романтичні образи у мистецтві.
Теоретичний матеріал для засвоєння:
сюжетне та жанрове розмаїття романтизму. Портретна лірика. Романтичні образи Карла Брюллова, Франческо Хайця, Костанса-Марі Шарпантьє.
Перегляньте цікаве відео та запам'ятайте найголовніше.
сюжетне та жанрове розмаїття романтизму. Портретна лірика. Романтичні образи Карла Брюллова, Франческо Хайця, Костанса-Марі Шарпантьє.
Домашнє завдання:
1. Опрацьовати матеріал підручника - с.146-155. Законспектувати найголовніше.
2. Скласти тести до теми.
Виконані роботи сфототографуйте та відправте на Viber (096-62-39-707) або електронну пошту - oksana88lotockaya@gmail.com
Урок 28-29 (30 березня, 6 квітня).Музика романтиків.
Теоретичний матеріал для засвоєння:
розквіт вокальної лірики у жанрі романсу. Жанровими різновидами романсу (балада, елегія, баркарола, серенада), діапазон романсової лірики та тема кохання.Жанр романсу у творчості українських та російських композиторів.
Переляньте відео та запам'ятайте основні терміни.
Переляньте відео та запам'ятайте основні терміни.
Домашнє завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника - с. 156-163. Законспектувати (коротко) найголовіше.
2. Скласти кросвод до теми або ребус.
3.Створити фотосесію або селфі " Я - романтик".
Урок 30-31 (13 квітня, 27 квітня). Реалізм у образотворчому мистецтві.
Теоретичний матеріал для засвоєння:
Герой Гюстава Курбе - основоположника реалістичної школи. Побутові картини Франсуа Міллє. Великий реаліст-мислитель Адольф фон Менцель.Українська тема у творчості російських живописців і скульпторів.Діяльність художників-передвижників. Портретний, пейзажний і побутовий жанри українського живопису.
Перегляньте відео та запам'ятайте основні терміни.
Домашнє завдання:
1.Опрацювати матеріал підручника - с. 164-175. Законспектувати основні матеріали.
2.Виконати завдання зі с.174( І Варіант).
Урок 32 (04 травня). Реалізм у музичному мистецтві.
Теоретичний матеріал для засвоєння: Особливості реалістичного зображення дійсності і характерів музично-сценічних творів. Творчість Джузепе Верді та Ж. Бізе, М. Мусоргського, С. Гулака-Артемовського.
Перегляньте відео та законспектуйте основні матеріали.
Домашнє завдання:
1.Опрацювати матеріал підручника - с. 176-181. Законспектувати основі матеріали.
2.Виконати завдання на с.181 (запитання 1-4).
Урок 33 (18 травня). Стильовий синтез. Творчість Тараса Шевченка і Миколи Лисенка.
Теоретичний матеріал для засвоєння: Українське мистецтво ХХ ст. Т. Шевченко, М. Лисенко - громадські діячі бурхливої епохи, які втілювали національні ідеї в творчості. Роль М. Лисенка в становленні укр. класичної музики. Шевченко-художник, як його творчість вплинула на укр. культуру загаломі музичне мистецтво зокрема.
Перегляньте відео та законспектуйте основні матеріали.
Домашнє завдання:
1.Опрацювати матеріал підручника - с. 182-193. Законспектувати основні матеріали.
2.Виконати завдання на с.193 (запитання 1-3,5).
Урок 33-34 (25 травня). Панорама мистецтв.
Перевіряємо свої досягнення.
Робота з підручником - с. 194-195. Дати відповіді на запитання(1-12).
Виконані роботи сфототографуйте та відправте на Viber (096-62-39-707) або електронну пошту - oksana88lotockaya@gmail.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий